Subject: FW: Harju maakond, Harku vald, Rannamõisa küla Harku tee 54, 54a ja 56 kinnistute detailplaneeringu ala liitumine elektrivõrguga LC0117
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Nov 2023 08:51:39 +0200

Tere

Palun registreerida minule ülesandeks.

Delta viit 7.1-2/23/22359-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Harri Laks <[email-masked]>
Sent: Friday, November 17, 2023 4:44 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Harju maakond, Harku vald, Rannamõisa küla Harku tee 54, 54a ja
56 kinnistute detailplaneeringu ala liitumine elektrivõrguga LC0117

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks soovitud parandustega dokumendi.

Lugupidamisega

STROMTEC OÜ

Projekteerija

Harri Laks

Mob +372 53 835 935

E-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 17, 2023 12:29 PM
To: Harri Laks <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Harju maakond, Harku vald, Rannamõisa küla Harku tee 54, 54a ja
56 kinnistute detailplaneeringu ala liitumine elektrivõrguga LC0117

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida ja täiendada.

*	Palume asendiplaanil kajastada maakaabli ja reservtorude osas
läbilõige.

Näide:

*	Palume IKÕ plaanil kajastada reservtorud (sh tingmärkides).
Reservtorude tähistus peab olema üheselt mõistetav, et oleks võimalik aru
saada mitu reservtoru IKÕ alal on. Lisaks tuleb IKÕ ala laiuse osas
arvestada ka reservtorudega.
*	Seletuskirjas palume täpsustada, kuidas tagatakse teemaal kinnisel
paigaldamisel tekkinud tühimike täitmine (1x maakaabel kaitsetorus, 2x
reservtoru). Tühimike täitmise tehnoloogiline kirjeldus.
*	Seletuskirjas palume kajastada teemaale paigaldatavate
reservtorude andmed, lisaks puudub info seletuskirjas lk 4 reservtorude
kohta.

Palume projekti täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>